Szkolenia

Konsultacje marketingowe – Poznań

11 maja 2018

Jak sprawić, by nasza firma przestała być anonimowa w Internecie? Jak zainteresować użytkowników swoją działalnością? Jakich narzędzi warto użyć? Na te i wiele innych pytań odpowie już 11 maja w Poznaniu specjalista ds. marketingu w Fundacji, Arkadiusz Stachowicz.

Czytaj więcej

Szkolenie Adwords RU/Adwords RU в Варшаве

12 maja 2018

Мы приглашаем вас на первое обучение Adwords на русском языке, которое будет проводить – Евгений Задорин. Использование онлайн-инструментов позволяет привлечь больше потенциальных клиентов. Инструмент Google Adwords является наиболее востребованным и эффективным для продвижения сайта в интернете.

Czytaj więcej

Lean StartUp Online

16 maja 2018

Szkolenie Lean Startup to innowacyjna metoda opracowana przez Erica Riesa, stanowiąca niejako przewodnik rozwijania startupów i przedsiębiorstw w oparciu o testowanie modelu biznesowego i produktu już na etapie jego planowania. Na szkoleniu dowiesz się, jak nauczyć się systematycznie oceniać i interpretować sygnały płynące z rynku i swoich danych sprzedażowych, a także decydować, czy należy wykonać zwrot, czy trwać przy dotychczasowych działaniach.

Czytaj więcej

Networking Sprzedażowy w Warszawie

17 maja 2018

Fundamentem biznesu jest sprzedaż oraz rozwinięta sieć kontaktów, dlatego już 17 maja przygotujemy dla Was pierwsze spotkanie networkingowe, na którym z jednej strony pokażemy Wam jak przeprowadzić prezentację sprzedażową, a z drugiej umożliwimy Wam wzajemne poznanie się w luźnej atmosferze, za pomocą gier biznesowych. Koniecznie weźcie ze sobą wizytówki.

Czytaj więcej

Konsultacje z Facebooka w Gdańsku

17 maja 2018

Zapraszamy na konsultacje indywidualne z trenerką Iwoną Bates, która zdradzi Wam tajniki skutecznej promocji na Facebooku. Dzisiaj wszyscy mamy świadomość, że skrupulatne prowadzenie działań marketingowych na największym portalu społecznościowym jest niemniej istotne niż dobrze prezentująca się strona internetowa. Nie wszyscy jednak wiemy, jak zarządzać treścią, aby pozyskiwać i angażować naszych odbiorców. 

Czytaj więcej

Szkolenie SEO w Warszawie

22 maja 2018

Szkolenie SEO to dawka praktycznej wiedzy połączonej z częścią warsztatową na temat optymalizacji i pozyskiwania linków do stron internetowych. Uczestnicy i uczestniczki szkolenia poznają tajniki optymalizacji stron internetowych, dowiedzą się, na czym polega architektura informacji, SEO copyrighting, a także jak działa algorytm Google, którego rozumienie pozwoli trafniej dobierać słowa kluczowe, uzupełniać metadane, pozyskiwać dobrej jakości linki, a w efekcie tego – uzyskiwać wyższe pozycje strony i osiągać lepsze wyniki finansowe.

Czytaj więcej

Konsultacje marketingowe w Krakowie

23 maja 2018

Marketing to fundament każdego Startupu. Nawet najlepszy pomysł nie rozwinie biznesu, jeśli Klient się o nim nie dowie. Szukasz sposobów na to, aby zbudować stabilną markę w internecie? Przyjdź na konsultacje w Krakowie. Poprowadzi je Arkadiusz Stachowicz.

Czytaj więcej

Reklama w Adwords – szkolenie online

24 maja 2018

Jak korzystać z Adwords do reklamowania swojego startupu? Jak ustawić i optymalizować pierwsze kampanie? Jak wykorzystać AdWords do planowania swoich działań i badania rynku? Odpowiedzi na te pytania i wiele innych poznasz na szkoleniu, które odbędzie się już 24 maja w Warszawie, a poprowadzi je specjalista ds. PR i marketingu w Fundacji, Arkadiusz Stachowicz. 

Czytaj więcej

Konsultacje z Facebooka w Łodzi

25 maja 2018

Łódź to kolejne miasto, które odwiedzimy z naszymi konsultacjami. Już 25.05 w łódzkim oddziale Fundacji przeprowadzimy indywidualne spotkania z wykorzystania Facebooka dla rozwoju własnego biznesu. Tajniki skutecznego zarządzania firmowym profilem zdradzi certyfikowana trenerka, Iwona Bates.

Czytaj więcej

Konsultacje z Facebooka w Katowicach

25 maja 2018

Z możliwości konsultacji indywidualnych dotyczących sprawnego prowadzenia działań na Facebooku będą mogli skorzystać również beneficjenci w Katowicach. Już 28 maja zapraszamy na kolejne spotkanie z Iwoną Bates, która dokładnie zbada dotychczasowe działania beneficjenta i dobierze do jego potrzeb odpowiednią strategię marketingową.

Czytaj więcej