W Fundacji odpowiada za:
- koordynację pracy oraz doradztwo dla Beneficjentów z oddziału w Częstochowie,
- weryfikację rozliczeń kadrowych Beneficjentów,
- pozyskiwanie klientów dla Fundacji,
- weryfikację rozliczeń podatkowych Beneficjentów (ściąganie zaliczek na VAT, rozliczanie zaliczek na PIT).
Doświadczenie:
Swoje doświadczenie zawodowe zdobyłam prowadząc przez kilka lat firmę. Jestem doświadczona w pracy z ludźmi oraz nauczona efektywnego zarządzania czasem. W codziennej pracy bardzo pomocna jest znajomość prawa i ustaw, szczególnie z zakresu administracyjnego, handlowego, gospodarczego i podatkowego. Mam także doświadczenie w zarządzaniu zasobami oraz w planowaniu, które wykorzystuję na co dzień w pracy.
Wykształcenie:
Ukończyłam studia prawnicze na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim, w 2015 roku z powodzeniem obroniłam tam tytuł magistra prawa. Udzielałam się także w samorządzie studenckim, gdzie w latach 2013/2014 zostałam jego przewodniczącą. W 2013 roku dostałam, także nagrodę Rektora.
Zainteresowania:
W wolnym czasie interesuję się sztuką, sama także maluję oraz rysuję. Relaksuję się przy muzyce polskiej i zagranicznej z lat 70-90.