W Fundacji odpowiada za:
- koordynację pracy oraz doradztwo dla Beneficjentów,
- weryfikację rozliczeń podatkowych Beneficjentów (ściąganie zaliczek na VAT, rozliczanie zaliczek na PIT);
- weryfikację rozliczeń kadrowych Beneficjentów;
- audyt kont;
- pozyskiwanie klientów dla Fundacji.
Wykształcenie:
- Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego – kierunek Zarządzanie Zasobami Ludzkimi – studia licencjackie,
- Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu – kierunek Project Management – studia magisterskie – w trakcie.
Kursy i szkolenia:
Ukończone szkolenie – „Podstawy naliczania wynagrodzeń” – Kadry i wynagrodzenia Paweł Łuczak
Zainteresowania:
- psychologia osobowości
- zagadki kryminalne
- muzyka
Znajomość języków obcych:
- angielski – B2
- francuski – A2
- polski – ojczysty