W Fundacji odpowiada za:
- opracowywanie i realizację strategii wizerunkowej firmy
- planowanie działań z zakresu media relations
- networking w PR – nawiązywanie i dbanie o współprace z przedsiębiorcami, influencerami, dziennikarzami
- prowadzenie eventów w ramach promocji zewnętrznej i wewnętrznej firmy
- tworzenie contentu kampanii, podcastów i wydarzeń firmy
- realizacja i prezentacja szkoleń i warsztatów z zakresu public relations
Doświadczenie:
Jako specjalista ds. PR i content marketingu zorganizowała kampanię ogólnopolską w ramach Światowego Dnia Głosu, współorganizowała eventy, tworzyła i realizowała strategię social mediów- współpracując z Centrum Słuchu i Mowy w Kajetanach. Wcześniej była związana z mediami, najpierw lokalnymi, później ogólnopolskimi.
Przez ponad 12 lat była reporterką, reportażystką i prezenterką w wielu ośrodkach i na wielu antenach Telewizji Polskiej, tworzyła także materiały reklamowe dla Agencji TVN.W programie TVP „Pytanie na śniadanie” prowadziła cykl show-biznesowy „Czerwony dywan” i program interwencyjny „Alarm!”. W Polskim Radiu 24 prezentowała serwisy informacyjne.
Od wydarzeń kulturalnych po reportaże kryminalne i medyczne, na gospodarce kończąc – w mediach tworzyła materiały na każdy temat.
Prowadzi własną stronę internetową i podcast „Enklawa szczęścia”, gdzie pisze i nagrywa felietony.
Wykształcenie:
Uniwersytet Opolski, filologia polska (mgr)
Zainteresowania:
Public relations, social media, literatura, teatr, kino, rozwój osobisty, kulinaria, muzyka, medycyna