Twój StartUp

USŁUGI

Nie masz zarejestrowanej firmy? Sprawdź naszą ofertę inkubatora przedsiębiorczości i skorzystaj z naszych danych rejestrowych oraz pakietu usług dla StartUpów! A jeśli masz działalność i nie chcesz z niej rezygować na rzecz inkubatora przedsiębiorczości sprawdź nasze usługi dla firm!

Inkubator Przedsiębiorczości

W cenie: 350,00 zł

Oferta dla firm

Indywidualnie

Osobowość prawna

W pakiecie

Księgowość

W pakiecie

Wsparcie merytoryczne

W pakiecie

Infrastruktura

W pakiecie

Szkolenia

W pakiecie

Doradztwo prawne

W pakiecie

Wsparcie IT

W pakiecie

Giełda zleceń

W pakiecie

Obsługa obcokrajowców

W pakiecie

Concierge (już wkrótce)

Faktoring (już wkrótce)

Oferta dla firm

Księgowość
Smart-Biznes

Od 100 zł

Sale konferencyjne
Biznes Zone

Od 35 zł/h

Co-working
Biznes Zone

Od 250 zł/miesiąc

Wirtualne biuro
Biznes Zone

Od 59 zł

Szkolenia
Startup Booster

Od 79 zł

Konsultacje z ekspertami
Startup Booster

Od 199 zł

Doradztwo prawne
KPTS Law Office

Od 150 zł

Concierge (już wkrótce)

Od 50 zł/h

Nie znalazłeś usługi 🙂

Napisz do Nas!

F.A.Q.

Musisz się zgłosić do Fundacji poprzez formularz zgłoszeniowy, telefonicznie, mailowo lub bezpośrednio do biura. Pierwszym etapem zakładania firmy w Fundacji jest kontakt  z Koordynatorem , który udostępni Ci dokumenty niezbędne do rozpoczęcia i wyjaśni jak twój pomysł biznesowy może się sprawdzić w strukturach inkubatora. Lista kontaktów znajduje się w zakładce Oddziały.

Tak, koordynator pomoże przeprowadzić symulację dochodów, sprawdzi poprawność wystawianych faktur, poinformuje o konieczności dopełnienia dodatkowych formalności (np. w związku z RODO), a dział księgowy w odpowiednim momencie przekaże do urzędu należne podatki.

Działając w Fundacji, możesz odprowadzać składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. Ubezpieczenie w Fundacji jest dobrowolne.  Dodatkowo można wykupić ubezpieczenie prywatne LuxMed.

Niezależnie od Twojego poziomu przychodów płacisz zryczałtowaną stawkę 350 zł netto miesięcznie. Fundacja nie partycypuje w Twoich zyskach.

Pakiet usług w preinkubacji zawiera użyczenie osobowości prawnej Fundacji, księgowość, doradztwo prawne i podatkowe, dostęp do biur i sal konferencyjnych, szkolenia i indywidualne konsultacje z ekspertami.

Wszystkie przelewy w systemie bankowym muszą być wprowadzane zgodnie z wewnętrznymi zasadami Fundacji. Przelewy są autoryzowane przez Fundację po otrzymaniu wszystkich niezbędnych dokumentów.

Działając w Fundacji, płacisz podatek VAT (chyba, że korzystasz ze zwolnienia z VAT – np. nauka języków obcych). Dodatkowo płacisz podatek PIT (8,5 % lub 13,6 % w zależności od rodzaju działalności).

Z dniem podpisania umowy współpracy z Fundacją otrzymasz dostęp do systemu fakturowego, w którym wystawiasz faktury online. Możesz je pobrać w formie PDF lub wysłać z poziomu systemu na adres email kontrahenta.

Formalny stosunek, jaki łączy Cię z Fundacją, to umowa cywilnoprawna (umowa zlecenie lub umowa o dzieło), na podstawie której wypłacasz zysk wygenerowany w ramach Twojego startupu. Jesteś zatem formalnie pracownikiem Fundacji.

Każda umowa musi zostać wysłana w formie edytowalnej do naszego Działu Prawnego, który uzupełni niezbędne dane i upewni się, że jej zapisy nie są szkodliwe ani dla Ciebie ani dla Fundacji.

Jeżeli jesteś studentem i masz mniej niż 26 lat, to niezależnie od tego, jakie przedsięwzięcie prowadzisz, nie płacisz ZUS-u. Jeśli nie spełniasz tych wymagań, a w ramach Twojej firmy tworzysz jakieś dzieła (rezultaty), to odgórnie jesteś zwolniony z obowiązku odprowadzania składek ZUS.

Wszystkie umowy z Twoimi kontrahentami są podpisywane przez Zarząd Fundacji lub Koordynatorów Oddziałów. Dokumenty mogą zostać przez nas podpisane także elektronicznie.

Umowa jest podpisywana na czas nieokreślony z miesięcznym okres wypowiedzenia. Minimalny okres współpracy to 2 miesiące.

Tak, widniejesz pod stopką umowy w tzw. Preambule, czyli Twój Kontrahent wie, że realnym wykonawcą zapisów umowy jesteś Ty, a nie Fundacja.

Na fakturach jako sprzedawca widnieją dane rejestrowe Fundacji, a nie Twojej firmy. Umowy z Twoimi kontrahentami są zawierane przez Fundację po wcześniejszej analizie ich treści przez naszych prawników.

Możesz to zrobić na własną rękę w Urzędzie Patentowym. Jeśli potrzebujesz pomocy nasz dział prawny świadczy taką usługę zgodnie ze swoim cennikiem. Beneficjenci mogą korzystać ze zniżki 50% na dodatkowe usługi Działu Prawnego.

Tak, nic nie stoi to na przeszkodzie. Dzięki temu możesz np. zacząć rozkręcać własny biznes po godzinach przy dodatkowym wsparciu ekspertów!

Tak, wizerunek swojej marki kształtujesz sam. Dane Fundacji nawet nie muszą widnieć na Twojej stronie internetowej.

Nie, Fundacja wspiera działania wszystkich osób, niezależnie od wykształcenia i wieku.

Tak, dostęp do sal konferencyjnych jest bezpłatny, z koniecznością wcześniejszej rezerwacji. Większość sal wyposażona jest w rzutnik/telewizor i tablicę.

Tak, beneficjentom przyznajemy dostęp do naszej Giełdy zleceń  (https://gielda-zlecen.com.pl/) gdzie mogą zarówno oferować swoje usługi/towary jak i publikować informacje o tym czego potrzebują. Dodatkowo organizujemy w oddziałach fundacji spotkania networkingowe, warsztaty i szkolenia.

Obsługujemy beneficjentów w języku polskim, angielskim, ukraińskim, białoruskim i rosyjskim.

Facebook

Osobowość prawna

Chcesz ograniczyć ryzyko, zminimalizować koszty stałe i poświęcić swój czas na budowanie biznesu? Przy korzystaniu z osobowości prawnej Fundacji, jest to możliwe. Bez formalności w urzędach i przede wszystkim bez ryzyka. Użyczenie osobowości prawnej w praktyce polega na tym, że osoba prowadząca swoją firmę w ramach inkubatora przedsiębiorczości korzysta z danych rejestrowych Fundacji. Tym samym jest samodzielnym przedsiębiorcą, który realizuje własny pomysł na biznes, ale w kwestiach formalnych np. przy wystawianiu faktur, posługuje się danymi rejestrowymi Fundacji (numery: NIP, REGON, KRS).

Dlaczego warto rozważyć taką możliwość?

Przede wszystkim ze względu na oszczędność nie tylko pieniędzy (dzięki zwolnieniu z opłacania ZUS-u i niższej stawce PIT), ale także czasu i stresu związanego z ryzykiem popełnienia błędów formalnych. W przypadku użyczenia osobowości prawnej Fundacja nadzoruje wszelkie umowy zawierane przez przedsiębiorcę. Doświadczeni specjaliści z działu księgowego i prawnego dbają o to, aby każdy dokument był bezpieczny i jak najbardziej korzystny dla przedsiębiorcy.

Pieniądze zarobione przez przedsiębiorcę, w czasie korzystania z osobowości prawnej Fundacji, dostępne są na subkoncie przypisanym wyłącznie do jego StartUpu i stanowią budżet, którym może dysponować (dokonywać zakupów, wypłacać wynagrodzenia, itp.).

Księgowość

Jeśli prowadzisz swoją działalność w ramach naszego inkubatora przedsiębiorczości to prowadzenie twojej księgowości, rozliczenia kadrowe (umowy cywilno-prawne) i kontakt z Urzędem Skarbowym i ZUS są po naszej stronie.

Jako beneficjent otrzymujesz dostęp do intuicyjnego systemu CRM, który pozwoli Ci wystawiać FV sprzedażowe, ewidencjonować koszty oraz wystawiać dla Ciebie i twoich pracowników umowy o dzieło oraz zlecenie.

Jeśli będziesz potrzebował pomocy masz do dyspozycji stałego opiekuna, który koordynuje twoje rozliczenia w ramach fundacji a także księgowych, którzy odpowiedzą na pytania.

Wsparcie merytoryczne

Masz już pomysł na własny biznes, ale chciałbyś go skonsultować i dowiedzieć się jak mógłby funkcjonować w ramach inkubatora przedsiębiorczości? Skontaktuj się z nami!

Pomożemy Ci przeprowadzić symulację kosztów i dochodu, poinformujemy o podatkach.

Dzięki naszej opiece będziesz mógł skoncentrować się na rozwoju twojego biznesu.

Każda osoba działająca w inkubatorze przedsiębiorczości ma przydzielonego jednego, stałego opiekuna, który zawsze pozostaje do dyspozycji i odpowie na wszystkie pytania znając już specyfikę twojej działalności biznesowej.

Ponadto dla naszych beneficjentów organizujemy networkingi, spotkania ze specjalistami oraz praktykami. Bardzo ważne jest dla nas wykreowanie przestrzeni sprzyjającej nie tylko rozwojowi pojedynczych biznesów, ale także budowaniu silnej grupy współpracujących ze sobą przedsiębiorców.

Infrastuktura

Nie posiadasz własnego biura? Zapewnimy Ci bezpłatny dostęp do sieci oddziałów w całym kraju, czynnych przez całą dobę, 7 dni w tygodniu! Usytuowanie w centrum miast i wyposażenie biura w niezbędne do pracy sprzęty sprawiają, że zapewniamy odpowiednie warunki dla rozwoju Twojego biznesu!

Fundacja posiada oddziały na terenie całej Polski, m.in. w Warszawie, Poznaniu, Częstochowie, Katowicach, Gdańsku, Łodzi i Olsztynie.

Do dyspozycji są przestrzenie co-workingowe z dostępem do internetu oraz sale na spotkania i szkolenia.

W każdym oddziale możesz także poczęstować się kawą oraz skorzystać z drukarki lub skanera! Ale to nie wszystko – w ramach projektu BiznesZone oferujemy biura serwisowane w największych miastach w Polsce.

Jesteś zainteresowany? Zostaw swój kontakt, a przedstawimy Ci ofertę.

Szkolenia

Nieodłącznym elementem rozwoju każdego biznesu jest rozwój samego przedsiębiorcy. Chcesz stale poszerzać swoją wiedzę i kompetencje? Budować własną silną markę osobistą, która zapewni sukces firmie? Wybieraj szkolenia dla siebie i bądź zawsze na bieżąco z najnowszymi trendami.

W trosce o stały rozwój naszych beneficjentów i ich firm, przygotowujemy zróżnicowane programy szkoleniowe dostosowane do faktycznych potrzeb. Są one dostępne bez limitu dla wszystkich w ramach pakietu inkubatora przedsiębiorczości.

Uczestnikom wystawiamy certyfikaty uzyskanych umiejętności!

W ramach naszej Akademii StartUp Booster oferujemy szkolenia, indywidualne konsultacje i warsztaty, także w wersji ONLINE na żywo.

Doradztwo prawne

Zadbamy o to, aby działania oraz zobowiązania, które podejmujesz były w pełni bezpieczne dla Ciebie i spełniały wszystkie formalności i wymogi prawne.

W ramach pakietu inkubatora przedsiębiorczości przysługują Ci 2,5h doradztwa prawnego, w które wliczana jest m.in. konsultacja umów, które chcą podpisać twoi kontrahenci.

Nasi prawnicy dostarczą Ci dokumenty wymagane przez RODO, regulaminy sklepów i stron internetowych, politykę prywatności, i wiele innych.

Wsparcie IT

Każdy biznes potrzebuje swojej wizytówki w internecie, aby dać poznać się światu, zbudować markę i zdobyć klientów. Posiadając StartUp w Fundacji nie musisz się o to martwić. W ramach pakietu możesz otrzymać wizytówkową stronę internetową zawierającą informacje Tobie, Twojej misji oraz wizji, a w szczególności o tym, co oferujesz klientom.

Wystarczy wypełnić formularz potrzebnymi informacjami, wybrać szablon, przesłać zdjęcia i gotowe! Profesjonalna strona internetowa bez szukania podwykonawców i ponoszenia dodatkowych kosztów jest twoja, dzięki naszemu profesjonalnemu zespołowi webdewoleporów!

Potrzebujesz projektu ulotek i wizytówek? Gotowe do wydruku materiały otrzymasz także w ramach pakietu, bez dodatkowych opłat! Wyślij nam swoje logo, wybierz szablon i sprawdź jakie cuda potrafi zdziałać nasz grafik!

Giełda Zleceń

Pamiętaj, że będąc beneficjentem Fundacji, nie jesteś sam w świecie biznesu. Jeśli szukasz podwykonawców, w pierwszej kolejności możesz sprawdzić co oferuje Ci nasza społeczność. Na stronie Giełdy Zleceń znajdziesz specjalistów, którzy m.in. zaprojektują Twoje logo, wykonają specjalistyczne tłumaczenia, poprowadzą media społecznościowe, przygotują materiały marketingowe, a nawet prowadzą indywidualne lekcje języków obcych.

A może Ty masz coś do zaoferowania? Na www.giełda-zleceń.com.pl możesz bezpłatnie poszerzać bazę klientów oraz promować swoje usługi i produkty.

Platforma zrzesza przedsiębiorców i specjalistów z różnych branż, dzięki czemu stwarza ogromne możliwości rozwoju i networkingu. Wykwalifikowani fachowcy, doświadczeni specjaliści, doradcy i wykonawcy tworzą bezcenną sieć kontaktów, które mogą przydać się w wielu sytuacjach i umożliwią wymianę doświadczeń na ogromną skalę.

Wewnętrzny charakter transakcji pozwala na uzyskanie niższej ceny za usługę lub towar! Sprawdź już dziś!

Obsługa obcokrajowców

Nasz inkubator przedsiębiorczości już od wielu lat wspiera przedsiębiorców, którzy przyjeżdżają do Polski z całego świata i chcą rozpocząć swój biznes. Wieloletnie doświadczenie naszego działu prawnego pozwala na szybkie przebrnięcie przez formalności, bezproblemowy kontakt z urzędem i uzyskanie dla Ciebie lub twojego pracownika oświadczenia, zezwolenia na pracę lub karty pobytu.

Nasi pracownicy obsługują beneficjentów także w języku angielskim, rosyjskim, ukraińskim i białoruskim.

Skontaktuj się z nami i uzyskaj więcej informacji

Benefity

Martwisz się, że prowadzenie działalności w ramach inkubatora przedsiębiorczości uniemożliwi Ci dostęp do takich benefitów jak karty abonamentowe? Nic bardziej mylnego!

Beneficjenci Fundacji Twój StartUp mają możliwość wykupienia po preferencyjnych cenach pakietów LuxMed oraz Benefit Multisport, a także skorzystania ze zniżek m.in. DPD, Furgonetka, Inpost.

Inkubator Twój StartUp oferuje także opcje skorzystania z licznych partnerstw z takimi firmami jak Allegro, Groupon, Ceneo, UpWork, PayU, PayPal, Przelewy24.

Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej!

Concierge

Usługi Relocation Manager skierowane są głównie do obcokrajowców, którzy przeprowadzają się do Polski. W tym zakresie oferujemy wsparcie w poszukiwaniu mieszkania, placówek oświatowych, zdobycia numeru PESEL, zameldowania, wymiany prawa jazdy, wykupienia ubezpieczenia, założenia konta w banku oraz zdobycia zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach.

Potrzebujesz asysty w innej sprawie? Napisz do nas, a powiemy Ci co możemy dla Ciebie zrobić!

Faktoring



Faktoring nie musi być skomplikowany!

Zdolność do terminowego regulowania zobowiązań to nieodzowny element prawidłowo funkcjonującej firmy. Wypłacalność to wizytówka biznesu. Wpływa na dobre relacje z kontrahentem, co znacznie usprawnia współpracę. Pozyskane szybciej środki to także możliwość inwestycji i rozmnożenia kapitału. Odpowiedzią jest FAKTORING. Wykonałeś usługę bądź sprzedałeś towar ale nie chcesz czekać na płatność? Korzystając z wsparcia FactorTeamu otrzymasz na subkonto środki za daną fakturę do Twojej dyspozycji. Wystarczy, że prześlesz nam fakturę, a my wypłacimy Ci zobowiązanie kontrahenta.

Sprawdź ofertę!

Kalkulator

Wypełnij i sprawdź ile z nami zaoszczędzisz!

Kalkulator
Czy jesteś studentem poniżej 26 roku życia? *
Czy chciałbyś korzystać z ubezpieczenia w NFZ? *
PLN

Koszty

PLN

PLN

Pieniądze dla Ciebie

PLN

Wypełnij formularz i czekaj na odpowiedź koordynatora

Zamawiam wizytówkę i ulotkę

Otrzymaj projekt ulotki i wizytówki. Wybierz szablon, wersję kolorystyczną, prześlij treść i wybrane zdjęcia. Otrzymasz pliki gotowe do przesłania do drukarni! Jeśli jesteś naszym beneficjentem zapłać 99 zł lub podpisz aneks do umowy o wspołpracy.

Proszę wypełnij formularz

1Twoje Dane
2Wybierz szablon

Twoje dane

Zamawiam stronę internetową

Proszę wypełnij formularz

Formularz umożliwia beneficjentom Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości Twój StartUp zamówienie wykonania bezpłatnej strony firmowej www (wizytówki) w jednym z trzech konfigurowalnych szablonów.

Strony dostępne są wyłącznie dla beneficjentów, którzy podpiszą lub aneksują umowę na okres minimum 6 miesięcy. Szczegółowe informacje dostępne są u koordynatorów oddziałów oraz pod adresem: media@twojstartup.pl

 

1Podstawowe dane
2Szablon
3Domena

Podstawowe dane

W ramach naszej strony wykorzystywane są pliki cookies w celach technicznych, analitycznych i marketingowych. Pełne informacje o ich działaniu oraz wytyczne jak wyłączyć cookies znajdują się w naszej Polityce Cookies.