W Fundacji odpowiada za:
- koordynację pracy oraz doradztwo dla Beneficjentów z oddziału Olsztyn1;
- weryfikację rozliczeń podatkowych Beneficjentów (ściąganie zaliczek na VAT, rozliczanie zaliczek na PIT);
- weryfikację rozliczeń kadrowych Beneficjentów;
- audyt kont;
- bieżąca obsługa i pozyskiwanie klientów dla Fundacji;
Wykształcenie:
- Uniwersytet Warmińsko-Mazurski – studia licencjackie – Ekonomia.
- Uniwersytet Warmińsko-Mazurski – studia magisterskie – Ekonomia menadżerska i doradztwo finansowe.
Kursy, szkolenia, osiągnięcia i umiejętności:
- Kurs – ”Podstawy księgowości”;
- Kurs – ”Podstawy rachunkowości”;
- Urząd Miasta Olsztyna – praktyki i staż;
- Nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z klientami;
- Wykonywanie prac biurowych w jednostce organizacyjnej;
Znajomość języków obcych:
- Polski – C2;
- Angielski – B1;
Zainteresowania:
Podróże, fitness, literatura o tematyce psychologicznej, kulinaria.