W Fundacji odpowiada za:
- koordynację pracy działu zajmującego się marketingiem,
- audyt kont,
- pozyskiwanie klientów dla Fundacji,
- Organizacja eventów,
Doświadczenie:
Doświadczenie zawodowe zaczęła zdobywać już na studiach odbywając praktyki w Domu Kultury, następnie pracując w administracji w Firmie SciecePharma. Przez trzy lata związana z agencją zajmującą się organizacją warsztatów oraz wydarzeń.
Wykształcenie:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, Wydział Socjologii i Pedagogiki, kierunek socjologia, studia licencjackie, Europejska Uczelnia Ekonomiczno-Informatyczna, kierunek zarządzanie, studia magisterskie, Uczelnia Łazarskiego, kierunek marketing Internetowy, studia podyplomowe.
Kursy i szkolenia:
- Szkolenie z budowania relacji
- Szkolenie z zakresu PR
- Szkolenie efektywnego zarządzanie czasem
Zainteresowania:
Nowe media, start up’y, marketing, podróże