W Fundacji odpowiada za:
- Przygotowywanie materiałów promocyjnych oraz rozwijanie stron internetowych projektów Fundacji, obejmując tworzenie treści tekstowych i grafik.
- Planowanie i implementacja kampanii promocyjnych płatnych i organicznych
- Analizy rynku oraz ocena działań promocyjno-marketingowych, z raportowaniem wyników.
- Kształtowanie wizerunku firmy.
- Zarządzanie kontami IT-Zone, Twoja Szkoła i Edu Hub w mediach społecznościowych
- Organizacja eventów oraz innych działań i współprac skierowanych na promowanie Fundacji
Wykształcenie:
- Collegium Civitas – w trakcie studiów licencjackich – Zarządzanie i Digital Marketing;
Kursy, szkolenia i osiągnięcia:
- Specjalizacja Digital Marketing & E-commerce – Coursera & Google
- Specjalista SMM – InstaProdvigator;
- Data Analytics – Coursera & Google;
- SMM i Grafik – Elina Zhgenti;
- Kurs Digital Marketingu – Szkoła Główna Handlowa & Google
Znajomość języków obcych:
- Polski – B2;
- Angielski – C1;
- Ukraiński – ojczysty;
- Rosyjski – ojczysty;
- Niemiecki – A1.
Zainteresowania:
Szachy, fotografia, podróże, psychologia, historia, samorozwój