Spotkanie osób, które na co dzień biorą odpowiedzialność za sukcesy jak i za porażki prowadzenia kont firmowych w mediach społecznościowych.
- Praca w social mediach wymaga:
- nieustannego śledzenia nowości,
- poszerzania kompetencji,
- reagowania na zmieniający się świat biznesu.
W odpowiedzi na te potrzeby powstał Kongres For Social Media, który ma na celu umożliwienie odblokowania potencjału i sięgnięcia po więcej!
Na wiosnę zapraszamy Was na szczególną edycję, bo w Gdańsku!
Chcemy zabrać Was od biurek i szklanych przestrzeni, żeby w ciekawych okolicznościach przyrody ładować baterie do pełna!
- Świat nie czeka!
- Praca w social mediach to wyzwania
- Wciąż pojawiają się nowe możliwości
- Podejścia do obsługi klienta
- Pomysły na strategie sprzedażowe
- Kanały komunikacji i narzędzia
- A ciągłe zmiany musimy przekuć na nasz sukces!
- Dlaczego warto być na Kongresie #ForSoMe?
- To połączenie idealne: zbiór taktyk, podpowiedzi, rozwiązań i narzędzi, które pomogą osiągnąć zamierzone cele, zawsze ciekawy program
- oraz fantastyczna atmosfera, a także dużo energii do działania i nowe znajomości.
To wszystko sprawia, że Kongres jest jednym z ulubionych i ma ocenę 5,6/6!
Spotkanie jest niewątpliwie najciekawszym, najmocniejszym merytorycznie wydarzeniem dot. social media w Polsce – niezmiennie od 2014 roku!
- Co, gdzie, kiedy?
- Kongres For Social Media
- 20-21.05.2024
- Gdańsk lub online - do wyboru
- forsm.pl
Jeżeli media społecznościowe biznesowo są dla Ciebie ważne, koniecznie dołącz do wydarzenia!
W programie m.in.:
👉 Moje tips&tricks przygotowane dla Was o efektywnej komunikacji i obecności w mediach społecznościowych.
Tomasz Kammel – niby nie trzeba przedstawiać, a jednak naprawdę warto poznać go bliżej i uczyć się od Tomasza jak dobrze rozumieć i być częścią mediowego świata.
👉 Trendujące rozwiązania i niestandardowe pomysły – 8 kreatywnych pomysłów w erze przebodźcowania. Co zrobić, by przestali scrollować dalej.
Od Bartosza Walata, którego wykład będzie jak zastrzyk z kreatywności w najczystszej postaci. Czyli to czego nam bardzo trzeba w codziennej pracy.
👉 Linkedin: Czy GenZ zrewolucjonizuje LinkedIn? Praktyczne wskazówki, jak Twoja firma może przyciągnąć, zaangażować i skorzystać z siły młodych użytkowników. Stanowią oni teraz niemal 1/3 wszystkich profilów.
Ten wykład poprowadzi Adrian Gamoń, który Li zna jak własną kieszeń. Jest autorem corocznego raportu dot. Linkedin i chętnie podzieli się wszystkimi pomysłami!
👉 Social Video – wszystko, co musisz wiedzieć, od kliknięcia do konwersji. Chciałbym pokazać cały obraz, formaty i plan to jedna część. Następnie szczegóły realizacji i błędy + jak ułatwić sobie produkcję, żeby uniknąć różnych konsekwencji. A także kilka mitów, które krążą i dlaczego są mitami.
O video opowie nam człowiek, który chyba urodziła się z kamerą – Piotr Król, video Marketing to coś, co uwielbia!
👉 Czas na reklamę, czyli automatyzacja pracy w Meta Ads. Jak BEZ AI zwiększyć efektywność i skrócić dzień pracy. Opowiem o narzędziach i rozwiązaniach pozwalających poprawić jakość kampanii i jednocześnie wykorzystać potencjał automatyzacji do skrócenia roboczogodzin nad kampaniami.
By Albert Radomski specjalista od reklam i analizy danych. Baaardzo się cieszymy, że udało się znaleźć termin i przyjedzie do nas prosto z… Albanii!
👉 Social Media to wiele różnych formatów. AI rozkręca konkursy. Wskazówki i pomysły jak wykorzystać narzędzia AI. Jak wykorzystać narzędzia AI do realizacji aktywacji konsumenckich? Przykłady akcji ze świata i kejs realizacji konkursu bazującego na tworzeniu treści za pomocą AI.
Agnieszka Stelamszczyk — ogrom doświadczenia i fachowa wiedza. Nieskończona ilość przeprowadzonych kampanii. Gorąco polecamy ten wykład. Będzie też o ostatnim ich case dla Haribo — konkurs z wykorzystaniem AI. Będzie okazja, żeby wiele pomysłów wdrożyć u siebie.
👉 Nie zabraknie też AR, VR, XR, MR, czyli rozszerzona rzeczywistość w służbie komunikacji marek w social mediach. Wychodząc od twardych danych uwiarygodniających wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości jako wartościowego medium w komunikacji marek, przejdę do pokazania jak różnorodne i wszechstronne mogą być jej zastosowania — pod kątem branż, jakie mogą z niej zasadnie korzystać, funkcji, jakie może w kampanii pełnić, a także rozmiarów budżetów marketingowych, które pozwalają na sięganie po nią.
Jan Ożarowski mówi, że rozszerzona rzeczywistość to całe jego życie.
- To będzie idealne połączenie:
- najlepszego programu dla social media managera,
- cudownych warunków oraz atmosfery, żeby odejść od biurka, poznać nowych ludzi i wymienić się doświadczeniami.
- Zapraszamy!