Twój StartUp

🟠 Kolejna edycja Kongresu For Social Media!

Kongres - for SoMe

Spotkanie osób, które na co dzień biorą odpowiedzialność za sukcesy jak i za porażki prowadzenia kont firmowych w mediach społecznościowych.

W odpowiedzi na te potrzeby powstał Kongres For Social Media, który ma na celu umożliwienie odblokowania potencjału i sięgnięcia po więcej!

Na wiosnę zapraszamy Was na szczególną edycję, bo w Gdańsku!
Chcemy zabrać Was od biurek i szklanych przestrzeni, żeby w ciekawych okolicznościach przyrody ładować baterie do pełna!

To wszystko sprawia, że Kongres jest jednym z ulubionych i ma ocenę 5,6/6!

Spotkanie jest niewątpliwie najciekawszym, najmocniejszym merytorycznie wydarzeniem dot. social media w Polsce – niezmiennie od 2014 roku!

Jeżeli media społecznościowe biznesowo są dla Ciebie ważne, koniecznie dołącz do wydarzenia!

W programie m.in.:

👉 Moje tips&tricks przygotowane dla Was o  efektywnej komunikacji i obecności w mediach społecznościowych.

Tomasz Kammel – niby nie trzeba przedstawiać, a jednak  naprawdę  warto poznać go bliżej i uczyć się od Tomasza jak dobrze rozumieć i  być częścią mediowego świata.

👉 Trendujące rozwiązania i niestandardowe pomysły – 8 kreatywnych pomysłów w erze przebodźcowania. Co zrobić, by przestali scrollować dalej. 

Od Bartosza Walata, którego wykład będzie jak zastrzyk z kreatywności w najczystszej postaci. Czyli to czego nam bardzo trzeba w codziennej pracy.

👉 Linkedin: Czy GenZ zrewolucjonizuje LinkedIn? Praktyczne wskazówki, jak Twoja firma może przyciągnąć, zaangażować i skorzystać z siły młodych użytkowników. Stanowią oni teraz niemal 1/3 wszystkich profilów.

Ten wykład poprowadzi Adrian Gamoń, który Li  zna jak własną kieszeń. Jest autorem corocznego raportu dot. Linkedin i chętnie podzieli się wszystkimi pomysłami!

👉 Social Video – wszystko, co musisz wiedzieć, od kliknięcia do konwersji. Chciałbym pokazać cały obraz, formaty i plan to jedna część. Następnie szczegóły realizacji i błędy + jak ułatwić  sobie produkcję, żeby uniknąć różnych konsekwencji. A także kilka mitów, które krążą i dlaczego są mitami.

O video opowie nam człowiek, który chyba urodziła się z kamerą – Piotr Król, video Marketing to coś, co uwielbia!

👉 Czas na reklamę, czyli automatyzacja pracy w Meta Ads. Jak BEZ AI zwiększyć efektywność i skrócić dzień pracy. Opowiem o narzędziach i rozwiązaniach pozwalających poprawić jakość kampanii i jednocześnie wykorzystać potencjał automatyzacji do skrócenia roboczogodzin nad kampaniami.

By Albert Radomski specjalista od reklam i analizy danych. Baaardzo się cieszymy, że udało się znaleźć termin i przyjedzie do nas prosto z… Albanii!

👉 Social Media to wiele różnych formatów. AI rozkręca konkursy. Wskazówki i pomysły jak wykorzystać narzędzia AI. Jak wykorzystać narzędzia AI do realizacji aktywacji konsumenckich? Przykłady akcji ze świata i kejs realizacji konkursu bazującego na tworzeniu treści za pomocą AI.

Agnieszka Stelamszczyk — ogrom doświadczenia i fachowa wiedza. Nieskończona ilość przeprowadzonych kampanii. Gorąco polecamy ten wykład. Będzie też o ostatnim ich case dla Haribo — konkurs z wykorzystaniem AI. Będzie okazja, żeby wiele pomysłów wdrożyć u siebie.

👉 Nie zabraknie też AR, VR, XR, MR, czyli rozszerzona rzeczywistość w służbie komunikacji marek w social mediach. Wychodząc od twardych danych uwiarygodniających wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości jako wartościowego medium w komunikacji marek, przejdę do pokazania jak różnorodne i wszechstronne mogą być jej zastosowania — pod kątem branż, jakie mogą z niej zasadnie korzystać, funkcji, jakie może w kampanii pełnić, a także rozmiarów budżetów marketingowych, które pozwalają na sięganie po nią.

Jan Ożarowski mówi, że rozszerzona rzeczywistość to całe jego życie.

Facebook

Kalkulator

Wypełnij i sprawdź ile z nami zaoszczędzisz!

Kalkulator
Czy jesteś studentem poniżej 26 roku życia? *
Czy chciałbyś korzystać z ubezpieczenia w NFZ? *
PLN

Koszty

PLN

PLN

Pieniądze dla Ciebie

PLN

Wypełnij formularz i czekaj na odpowiedź koordynatora

Zamawiam wizytówkę i ulotkę

Otrzymaj projekt ulotki i wizytówki. Wybierz szablon, wersję kolorystyczną, prześlij treść i wybrane zdjęcia. Otrzymasz pliki gotowe do przesłania do drukarni! Jeśli jesteś naszym beneficjentem zapłać 99 zł lub podpisz aneks do umowy o wspołpracy.

Proszę wypełnij formularz

1Twoje Dane
2Wybierz szablon

Twoje dane

Zamawiam stronę internetową

Proszę wypełnij formularz

Formularz umożliwia beneficjentom Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości Twój StartUp zamówienie wykonania bezpłatnej strony firmowej www (wizytówki) w jednym z trzech konfigurowalnych szablonów.

Strony dostępne są wyłącznie dla beneficjentów, którzy podpiszą lub aneksują umowę na okres minimum 6 miesięcy. Szczegółowe informacje dostępne są u koordynatorów oddziałów oraz pod adresem: media@twojstartup.pl

 

1Podstawowe dane
2Szablon
3Domena

Podstawowe dane

W ramach naszej strony wykorzystywane są pliki cookies w celach technicznych, analitycznych i marketingowych. Pełne informacje o ich działaniu oraz wytyczne jak wyłączyć cookies znajdują się w naszej Polityce Cookies.