Prowadząc własną działalność gospodarczą lub startup warto regularnie wprowadzać do naszych procesów optymalizacje. Odpowiednia automatyzacja umożliwia nam nie tylko zwiększenie efektywności, lecz także idących za nią większych zysków. Co więcej, dzięki odpowiednim narzędziom możesz cieszyć się większą ilością czasu wolnego.
Slack
Pierwszym z narzędzi, które pomogą ci przy prowadzeniu działalności, jest Slack. Jest ono rozbudowanym centrum współpracy. To właśnie w nim odbywa się większość rozmów i podejmowane są decyzje, a informacje są zawsze na wyciągnięcie ręki. Dzięki narzędziu twój zespół jest znacznie lepiej skomunikowany.
Główną zaletą Slacka jest jego transparentność. Możesz zapomnieć o setkach maili z nietrafionymi tytułami, które w późniejszym czasie trudno namierzyć. Witaj w świcie kanałów, grup i integracji między aplikacjami.
FastTony.es
Kolejnym narzędziem jest FastTony.es. Dzięki niemu w prosty sposób stworzysz posty i reklamy, które przyczynią się do zwiększenia sprzedaży twoich usług lub produktów. Narzędzie pozwala na automatyzację kampanii na Facebooku, a dodatkowo udostępnia i rozwija niestandardowe formaty reklamowe. Wszystko po to, aby twoje reklamy były jeszcze skuteczniejsze, a posty – bardziej angażujące.
Wśród nietypowych funkcji FastTony możemy znaleźć między innymi reklamy sterowane pogodą. Do tego aplikacja umożliwia nam także automatyczny remarketing i integracje z klientami bez ani jednej linijki kodu.
Brand24
Ostatnim, lecz jednocześnie najpopularniejszym w naszym kraju, narzędziem przydatnym w prowadzeniu działalności lub startupu, jest Brand24. Możemy dzięki niemu monitorować sieć i social media. Platforma oferuje błyskawiczny dostęp do nawet miliardów polskojęzycznych wzmianek na temat naszej marki. Wyniki pochodzą zarówno ze świata mediów społecznościowych, jak i z klasycznej sieci (np. z forum, blogów, czy serwisów informacyjnych).
Wśród największych zalet Brand24 jest możliwość stałej kontroli nad tym, jak postrzegana jest nasza marka. Możliwe jest także pobieranie, analizowanie i kategoryzowanie (na pozytywne i negatywne) treści wyszukanych przez narzędzie.