Twój StartUp

Czarna owca - unikalna cecha. USP, czyli Unique Selling Proposition

Unique Selling Proposition (USP). Pokaż, co Cię wyróżnia

Na konkurencję nie masz wpływu. Ale masz wpływ na to, co zrobisz, aby z nią wygrać. Pierwszą rzeczą, o jakiej powinieneś pomyśleć, jest unikalna cecha sprzedaży, zwana inaczej USP. Czym jest, jak ją wyznaczyć i jakie korzyści przyniesie? Pytamy Heleny Dawydko – trenerki, mentorki i menadżerki projektu StartUp Booster

Facebook

Kalkulator

Wypełnij i sprawdź ile z nami zaoszczędzisz!

Kalkulator
Czy jesteś studentem poniżej 26 roku życia? *
Czy chciałbyś korzystać z ubezpieczenia w NFZ? *
PLN

Koszty

PLN

PLN

Pieniądze dla Ciebie

PLN

Wypełnij formularz i czekaj na odpowiedź koordynatora

W ramach naszej strony wykorzystywane są pliki cookies w celach technicznych, analitycznych i marketingowych. Pełne informacje o ich działaniu oraz wytyczne jak wyłączyć cookies znajdują się w naszej Polityce Cookies.