Twój StartUp

Podstawowe zasady Business Dress Code

Szczególnie na początku naszej kariery biznesowej miewamy wiele wątpliwości odnośnie do tego, co włożyć na firmowe spotkanie, czy event. Warto zapoznać się z podstawowymi zasadami Business Dress Code już na starcie, ponieważ decydując się na otwarcie własnej działalności, czy startupu, to właśnie nasz wizerunek będzie kojarzony z naszą markę na wielu frontach.

Nie bez przyczyny od lat wszyscy powtarzają przysłowie „jak cię widzą, tak cię piszą”. Choć zasada ta bywa niesprawiedliwa, dobrze jest działać tak, aby wykorzystać ją dla swoich celów. Dostosowanie się do BDC (Business Dress Code) może sprawić, że osoba, z którą się spotkamy, chcąc coś załatwić, spojrzy na nas łaskawszym okiem jeszcze zanim zdążymy cokolwiek powiedzieć na temat naszej działalności, czy planowanej innowacji.

To, co najważniejsze, to czystość i schludność naszego ubioru. Idealnie skrojona koszula od najlepszego projektanta w mieście nic nam nie da, jeśli nie będzie porządnie wyprasowana i lśniąco czysta. Warto zadbać także o odpowiednie perfumy. Powinny być wyczuwalne, jednak nieduszące. Pamiętajmy, że w kwestii zapachów każdy może mieć odmienny gust.

Istotne jest także, aby nie ubierać się zbytnio kontrowersyjnie. Idąc na spotkanie biznesowe, lepiej zrezygnować z krótkiej spódniczki, czy zbyt głębokiego dekoltu. Nie najlepiej sprawdzą się także spodnie rybaczki, czy koszule z krótkim rękawkiem. Pamiętajmy, że zdecydowana większość miejsc spotkań biznesowych jest klimatyzowana, więc pomimo upału powinniśmy się ubrać odpowiednio.

Ostatnią, ale równie ważną, wskazówką jest prostota. Nie bez przyczyny to właśnie czerń i biel najłatwiej jest dostrzec wśród przestrzeni biurowych. To klasyczne zestawienie kolorystyczne podbija firmowe salony praktycznie od samego początku. Pomimo tego, że dziś już wiele biur pozwala sobie na większą swobodę, na początku lepiej ubrać się elegancko.

Przed wybraniem się na spotkanie w danej firmie, warto zapoznać się z jej polityką dotyczącą wizerunku pracowników. W ten sposób uzyskamy przynajmniej wstępną informację o tym, jakie podejście prezentuje kadra zarządzająca i będzie nam łatwiej się dostosować. Dzięki tej wiedzy możemy już na początku wywrzeć pozytywne wrażenie.

 

Facebook

Kalkulator

Wypełnij i sprawdź ile z nami zaoszczędzisz!

Kalkulator
Czy jesteś studentem poniżej 26 roku życia? *
Czy chciałbyś korzystać z ubezpieczenia w NFZ? *
PLN

Koszty

PLN

PLN

Pieniądze dla Ciebie

PLN

Wypełnij formularz i czekaj na odpowiedź koordynatora

Zamawiam stronę internetową

Proszę wypełnij formularz

Formularz umożliwia beneficjentom Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości Twój StartUp zamówienie wykonania bezpłatnej strony firmowej www (wizytówki) w jednym z trzech konfigurowalnych szablonów.

Strony dostępne są wyłącznie dla beneficjentów, którzy podpiszą lub aneksują umowę na okres minimum 6 miesięcy. Szczegółowe informacje dostępne są u koordynatorów oddziałów oraz pod adresem: media@twojstartup.pl

 

1Podstawowe dane
2Szablon
3Domena
4Kolorystyka
5Grafiki
6Opis

Podstawowe dane

Zamawiam wizytówkę i ulotkę

Otrzymaj projekt ulotki i wizytówki. Wybierz szablon, wersję kolorystyczną, prześlij treść i wybrane zdjęcia. Otrzymasz pliki gotowe do przesłania do drukarni! Jeśli jesteś naszym beneficjentem zapłać 99 zł lub podpisz aneks do umowy o wspołpracy.

Proszę wypełnij formularz

1Twoje Dane
2Wybierz szablon

Twoje dane