Twój StartUp

Rozwiń własny biznes: skuteczny e-mail marketing

Skuteczny e-mail marketing - wysyłanie wiadomości

Chcesz stworzyć kampanię mailingową, która pomoże Ci przyciągnąć klientów? Nie działaj spontanicznie! Przeanalizuj grupę docelową, zaplanuj działania i spraw, aby nowe osoby dowiedziały się o Twojej firmie.

Spis treści:

Po pierwsze: zbuduj bazę klientów

Zgodnie z nowymi regulacjami, Twoi odbiorcy muszą wyrazić zgodę na otrzymywanie treści marketingowych. Chcesz przekonać ich do pozostawienia danych? Spróbuj zastosować lead magnet — benefit, który przekona ich, że jest to opłacalne. Lead magnetem może być bezpłatny produkt, usługa, kod promocyjny lub specjalna oferta.

Nie daj się skreślić na samym początku

 Obawiasz się, że Twoja wiadomość trafi do kosza, zanim odbiorca zdąży ją otworzyć? Niestety, jeśli nie przygotujesz się dobrze, musisz wziąć pod uwagę taką ewentualność.

Pamiętaj, że czynnikiem decydującym o dalszych losach wysłanego przez Ciebie maila jest jego tytuł. Jeśli będzie miał zbyt reklamowy charakter, istnieje szansa, że odbiorca uzna go za spam i usunie, nie weryfikując treści. Dlatego tak ważne jest, aby przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta już na pierwszym etapie. Tytuł wiadomości powinien być krótki, ale treściwy.

Według raportu FreshMail najczęściej otwierane są wiadomości, których tytuły składają się z maksymalnie trzech słów.

Określ, do kogo kierujesz wiadomości

Chciałbyś dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów? Kluczowym aspektem jest zdefiniowanie grupy docelowej i stworzenie treści, które będą dla niej atrakcyjne. Jeśli sprawia Ci to trudność, spróbuj stworzyć personę – wyobrażenie osoby, która jest reprezentantem Twojej grupy docelowej. Określ jej wiek, płeć i sytuację zawodową. Pomyśl, jak wygląda jej życie codziennie i jakimi wartościami się kieruje. Ułatwi Ci to nie tylko zdefiniowanie grupy docelowej, ale przede wszystkim stworzenie spersonalizowanych i bardziej angażujących treści.

Dostarczaj jakościowych treści

Pamiętaj również o innych elementach, które wpływają na skuteczność mailingu: treść i sposób napisania wiadomości, zgodność z regulacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych i odpowiednie formatowanie. Dobrej jakości wiadomość powinna być skierowana bezpośrednio do odbiorcy, zawierać konkretne informacje oraz proponować wartościową ofertę lub rozwiązanie problemu. Pamiętaj, że odbiorca jest człowiekiem i chce otrzymać treści, które go zainteresują i przyniosą mu korzyści. Aby osiągnąć sukces w kampanii mailingowej, warto poświęcić odpowiednią ilość czasu na przygotowanie każdej wiadomości.

Wykorzystaj programy do mailingu

Planowanie kampanii mailingowych stanie się znacznie łatwiejsze, jeśli wykorzystasz odpowiednie narzędzia. 

Chociaż są one ograniczone limitami, powinny w zupełności wystarczyć osobom, które dopiero rozkręcają własny biznes.

Facebook

Kalkulator

Wypełnij i sprawdź ile z nami zaoszczędzisz!

Kalkulator
Czy jesteś studentem poniżej 26 roku życia? *
Czy chciałbyś korzystać z ubezpieczenia w NFZ? *
PLN

Koszty

PLN

PLN

Pieniądze dla Ciebie

PLN

Wypełnij formularz i czekaj na odpowiedź koordynatora

Zamawiam wizytówkę i ulotkę

Otrzymaj projekt ulotki i wizytówki. Wybierz szablon, wersję kolorystyczną, prześlij treść i wybrane zdjęcia. Otrzymasz pliki gotowe do przesłania do drukarni! Jeśli jesteś naszym beneficjentem zapłać 99 zł lub podpisz aneks do umowy o wspołpracy.

Proszę wypełnij formularz

1Twoje Dane
2Wybierz szablon

Twoje dane

Zamawiam stronę internetową

Proszę wypełnij formularz

Formularz umożliwia beneficjentom Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości Twój StartUp zamówienie wykonania bezpłatnej strony firmowej www (wizytówki) w jednym z trzech konfigurowalnych szablonów.

Strony dostępne są wyłącznie dla beneficjentów, którzy podpiszą lub aneksują umowę na okres minimum 6 miesięcy. Szczegółowe informacje dostępne są u koordynatorów oddziałów oraz pod adresem: media@twojstartup.pl

 

1Podstawowe dane
2Szablon
3Domena

Podstawowe dane

W ramach naszej strony wykorzystywane są pliki cookies w celach technicznych, analitycznych i marketingowych. Pełne informacje o ich działaniu oraz wytyczne jak wyłączyć cookies znajdują się w naszej Polityce Cookies.