Czy każdy może być przedsiębiorcą? Typy osobowości zawodowej wg. Johna L. Hollanda
Dopasuj branżę do swojego typu osobowości i śmiało wkrocz na rynek. Wyjaśniamy, jak to zrobić!
Dopasuj branżę do swojego typu osobowości i śmiało wkrocz na rynek. Wyjaśniamy, jak to zrobić!
LinkedIn to potężne narzędzie, które pozwoli Ci zbudować wizerunek profesjonalisty, zwiększyć zasięgi i wypromować własną markę. Wyjaśniamy, jak w pełni wykorzystać jego możliwości
Wypalenie zawodowe, narastająca frustracja i przemęczenie. Chcesz rzucić etat? Przeczytaj nasz poradnik i zrób to mądrze.
Masz pomysł na własny biznes, ale nie wiesz, jak zacząć? Zainspiruj się historiami osób, które otworzyły własne firmy.
Czy dbasz o lojalnych klientów? Jeśli nie, popełniasz duży błąd. Sprawdź, dlaczego marketing relacji jest tak ważny i z jakiego powodu pozyskani klienci mogą okazać się ważniejsi od tych, których dopiero próbujesz zdobyć
Najwyższej klasy prelegenci, interaktywne dyskusje panelowe, matchmaking przedsiębiorców dzięki specjalnie przygotowanej aplikacji – to wszystko czeka uczestników konferencji, która odbędzie się 22 czerwca w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
Zastanawiasz się nad założeniem własnej firmy? A może już ją prowadzisz, ale nie wszystko idzie po Twojej myśli? Przyjdź na bezpłatne spotkanie networkingowe — Środę w TS — i przekonaj się, jak możemy Ci pomóc!
Aby tworzyć skuteczną strategię dla swojej marki, należy na bieżąco śledzić zachodzące zmiany. Rok 2023 to początek ery automatyzacji, w której kluczową rolę odegra sztuczna inteligencja. Nie bez znaczenia będzie jednak dostosowanie sposobu komunikacji do nowej grupy docelowej, czyli pokolenia Z, które coraz śmielej wkracza na rynek
Podpowiadamy, jak dokonać wyceny, która pozwoli na pozyskanie klientów, a jednocześnie zapewni zysk firmie.
Masz pustkę w głowie, a jednocześnie zależy Ci na samodzielnym wymyśleniu nazwy firmy? Przychodzimy z pomocą!