Twój StartUp

Etat i własna firma - różnice

Różnice, które odczujesz, zmieniając etat na własną firmę

Jeśli praca na etacie Cię blokuje i nie potrafisz odnaleźć swojego miejsca w sztywnych, korporacyjnych strukturach, otworzenie własnego biznesu może okazać się przełomowe. Przedstawiamy różnice między pracą etatową a własną firmą, które z pewnością odczujesz, gdy przejdziesz na swoje. Przejmujesz pełną odpowiedzialność Jako właściciel firmy staniesz się odpowiedzialny za wszelkie kwestie związane z jej funkcjonowaniem. …

Różnice, które odczujesz, zmieniając etat na własną firmę Zobacz więcej »

Persona klienta (buyer persona)

Persona klienta (buyer persona) – jak ją stworzyć i dlaczego warto?

Nie wiesz, kto jest Twoją grupą docelową? A może masz problemy z jej określeniem? Dowiedz się, czym jest buyer persona i jak może Ci pomóc w skuteczniejszym dotarciu do klientów. Z lektury poniższego tekstu dowiesz się: czym jest persona klienta (buyer persona), dlaczego warto ją stworzyć, jak to zrobić, nie pomijając najważniejszych aspektów. Czym jest …

Persona klienta (buyer persona) – jak ją stworzyć i dlaczego warto? Zobacz więcej »

Własny startup – szanse i zagrożenia

Popularność startupów nieustannie rośnie. Wiele osób postrzega je jako szansę na rozwinięcie rentownego biznesu i wdrożenie innowacji. Jeśli Ty też do nich należysz, sprawdź, jakie czynniki warto wziąć pod uwagę, zanim zdecydujesz się wejść na rynek.

Twój StartUp - patron medialny konkursu

Twój StartUp patronem medialnym konkursu organizowanego przez Praca.pl

Z radością informujemy, że zostaliśmy patronem medialnym konkursu charytatywnego „Pomagaj z Praca.pl – Co lubię w swojej pracy?” Nadeślij swoje zgłoszenie i pokaż, co najbardziej lubisz w swojej pracy! Wystarczy, że nagrasz kreatywnego TikToka, w którym podzielisz się swoimi doświadczeniami i pokażesz, co jest dla Ciebie naprawdę ważne. To nie tylko konkurs, ale też doskonała …

Twój StartUp patronem medialnym konkursu organizowanego przez Praca.pl Zobacz więcej »

Misja, wizja i strategia firmy

Misja, wizja i strategia firmy: trzy filary sukcesu

Misja, wizja i cele są trójką kluczowych elementów definiujących istotę i kierunek rozwoju każdej firmy. Choć mogą wydawać się abstrakcyjne, to są fundamentem, na którym opiera się cała strategia i działalność przedsiębiorstwa. Wyjaśniamy, dlaczego ich określenie jest istotne i jak może pomóc na początkowym etapie rozwoju.

Prokrastynacja - co to jest, jak sobie z nią radzić

Marcin Sobieski: Prokrastynacja pod lupą

Dlaczego w kawiarni stajemy się bardziej produktywni? Czy można zaprogramować mózg i zapewnić sobie zastrzyk dopaminy, który pomoże w uporaniu się z przykrymi obowiązkami? Co zrobić z brakiem weny? Na pytania odpowiada psycholog i trener biznesowy Marcin Sobieski, który na co dzień zajmuje się wspieraniem początkujących przedsiębiorców.

Facebook

Kalkulator

Wypełnij i sprawdź ile z nami zaoszczędzisz!

Kalkulator
Czy jesteś studentem poniżej 26 roku życia? *
Czy chciałbyś korzystać z ubezpieczenia w NFZ? *
PLN

Koszty

PLN

PLN

Pieniądze dla Ciebie

PLN

Wypełnij formularz i czekaj na odpowiedź koordynatora

W ramach naszej strony wykorzystywane są pliki cookies w celach technicznych, analitycznych i marketingowych. Pełne informacje o ich działaniu oraz wytyczne jak wyłączyć cookies znajdują się w naszej Polityce Cookies.