Twój StartUp

Co sprzedawać w Internecie? 15 sprawdzonych pomysłów

Biznes w Internecie - co sprzedawać?

Według badania Autopay aż 93 proc. konsumentów dokonuje zakupów przez Internet. To potężna grupa, w której mogą znaleźć się Twoi potencjalni klienci. Wyjaśniamy, jak znaleźć inspirację na biznes, co warto oferować w e-sklepie i jakie kroki podjąć, aby osiągnąć sukces.

Skąd wziąć pomysł na sklep internetowy?

Nie musisz inspirować się naszymi propozycjami — jeśli jesteś specjalistą w danej dziedzinie lub masz hobby, któremu poświęcasz całe życie, w pierwszej kolejności powinieneś rozważyć rozwijanie biznesu opartego na pasji. Klienci chętniej wybierają autentycznych przedsiębiorców i sklepy prowadzone przez osoby, które będą w stanie doradzić lub zarekomendować najlepszy produkt.

Pamiętaj jednak, aby nie działać spontanicznie — przed wejściem na rynek zrób solidną analizę rynku i oszacuj swoje szanse na sukces.

Dowiedz się więcej, czytając nasze artykuły:

👉 Jak przygotować biznesplan?

👉 Jak sprawdzić, czy pomysł na biznes jest dobry?

👉 Jak przeprowadzić analizę konkurencji?

Gotowe pomysły na sklep internetowy

Nie jesteś pewny, czy warto kierować się wyłącznie intuicją? Przyjrzyj się naszym propozycjom.

Rękodzieło i unikatowe przedmioty

Ręcznie robione przedmioty zawsze cieszą się dużym zainteresowaniem. Wielu klientów szuka unikatowych, indywidualnych produktów, które nie są dostępne w masowej produkcji. Możesz sprzedawać biżuterię, ubrania, ozdoby do domu czy nawet meble wykonane własnoręcznie lub przez lokalnych rzemieślników.

Kosmetyki organiczne

Kosmetyki naturalne i organiczne zyskują coraz większą popularność. Najczęściej poszukują ich osoby dające o zdrowie i środowisko. Możesz stworzyć swój własny sklep internetowy oferujący naturalne kremy, mydła, szampony i inne produkty do pielęgnacji ciała.

Akcesoria do domu i wnętrz

Osoby szukające sposobów na ulepszenie swojego mieszkania lub domu chętnie kupują różnego rodzaju akcesoria do domu i wnętrz — ozdobne poduszki, zasłony, lampy czy dekoracje ścienne. Otworzenie sklepu internetowego z tymi produktami może być strzałem w dziesiątkę.

Gdy i zabawki edukacyjne

Rodzice często wybierają zabawki i gry, które nie tylko bawią, ale także rozwijają umiejętności ich dzieci. Możesz oferować zabawki edukacyjne, gry planszowe, puzzle czy klocki konstrukcyjne, które będą ciekawą odmianą od masowo produkowanych, niekoniecznie dobrych jakościowo zabawek.

Produkty ekologiczne i zero waste

Wzrastająca świadomość ekologiczna skłania coraz więcej osób do poszukiwania produktów ekologicznych i zero waste. Możesz sprzedawać bambusowe szczoteczki do zębów, torby wielokrotnego użytku czy kosmetyki w opakowaniach przyjaznych dla środowiska.

Oryginalna biżuteria

Biżuteria to nie tylko ozdoba, ale również wyraz osobistego stylu i indywidualności. Sprzedaż biżuterii w Internecie może być bardzo obiecującym biznesem, zwłaszcza jeśli oferujesz unikalne, ręcznie robione lub nietypowe wzory.

Artykuły sezonowe i tematyczne

W zależności od pory roku i nadchodzących świąt warto sprzedawać artykuły sezonowe i tematyczne — ozdoby świąteczne, kostiumy na Halloween, czy dekoracje.

Ubrania i dodatki

Sprzedaż odzieży przez Internet jest jednym z najpopularniejszych sposobów na prowadzenie biznesu e-commerce. Możesz skupić się na konkretnym stylu lub określonej ofercie, na przykład odzieży bawełnianej lub plus size – dzięki temu łatwiej będzie Ci dotrzeć do konkretnego grona klientów.

Elektronika i akcesoria

Elektronika zawsze cieszy się dużym zainteresowaniem wśród klientów sklepów internetowych. Możesz sprzedawać zarówno nowe, jak i używane urządzenia elektroniczne, a także akcesoria do nich, takie jak etui do telefonów, ładowarki czy słuchawki.

Produkty fitness

Coraz więcej osób dba o swoje zdrowie i kondycję fizyczną, dlatego też produkty związane z fitnessem i zdrowym stylem życia cieszą się dużym zainteresowaniem. Możesz sprzedawać sprzęt fitnessowy, odzież sportową, suplementy diety czy odżywki dla sportowców. Im bogatsza będzie Twoja oferta, tym większe szanse na przyciągnięcie nowych klientów.

Sztuka i przedmioty kolekcjonerskie

Miłośnicy sztuki i kolekcjonerzy często szukają okazji w Inernecie – chętnie kupują rzeźby, obrazy, antyki i unikatowe przedmioty na aukcjach internetowych lub platformach sprzedażowych. A jako że konkurencja w branży nie jest zbyt duża, otworzenie własnego sklepu internetowego może okazać się świetnym pomysłem.

Personalizowane prezenty

Osoby szukające wyjątkowych upominków dla swoich bliskich chętnie sięgają po personalizowane produkty. Możesz oferować personalizowane kubki, poduszki, breloczki czy nawet ubrania z wygrawerowanymi lub nadrukowanymi imionami, datami czy dedykacjami.

E-booki i kursy online

Wiedza zawsze jest w cenie, a coraz więcej osób szuka możliwości rozwoju bez wychodzenia z domu. W odpowiedzi na ich potrzeby możesz sprzedawać e-booki z zakresu różnych dziedzin — od samorozwoju po poradniki kulinarne — oraz kursy online dotyczące konkretnej dziedziny lub branży — np. fotografii, języków obcych czy programowania.

Akcesoria dla zwierząt

Właściciele zwierząt domowych są zawsze w potrzebie akcesoriów i produktów dla swoich pupili. Możesz oferować karmy naturalne, zabawki interaktywne, legowiska ergonomiczne czy modne obroże i smycze dla psów i kotów, co z pewnością przypadnie do gustu wielu klientom.

Gadżety i akcesoria biurowe

Wraz z rozwojem pracy zdalnej rośnie zapotrzebowanie na funkcjonalne i praktyczne gadżety oraz akcesoria ułatwiające pracę z domu. Możesz sprzedawać ergonomiczne krzesła biurowe, podstawki pod laptopa, zestawy do organizacji miejsca pracy czy kamery internetowe HD, które pomogą Twoim klientom w efektywnym wykonywaniu obowiązków zawodowych z dowolnego miejsca.

Przetestuj pomysł na biznes

Facebook

Kalkulator

Wypełnij i sprawdź ile z nami zaoszczędzisz!

Kalkulator
Czy jesteś studentem poniżej 26 roku życia? *
Czy chciałbyś korzystać z ubezpieczenia w NFZ? *
PLN

Koszty

PLN

PLN

Pieniądze dla Ciebie

PLN

Wypełnij formularz i czekaj na odpowiedź koordynatora

Zamawiam wizytówkę i ulotkę

Otrzymaj projekt ulotki i wizytówki. Wybierz szablon, wersję kolorystyczną, prześlij treść i wybrane zdjęcia. Otrzymasz pliki gotowe do przesłania do drukarni! Jeśli jesteś naszym beneficjentem zapłać 99 zł lub podpisz aneks do umowy o wspołpracy.

Proszę wypełnij formularz

1Twoje Dane
2Wybierz szablon

Twoje dane

Zamawiam stronę internetową

Proszę wypełnij formularz

Formularz umożliwia beneficjentom Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości Twój StartUp zamówienie wykonania bezpłatnej strony firmowej www (wizytówki) w jednym z trzech konfigurowalnych szablonów.

Strony dostępne są wyłącznie dla beneficjentów, którzy podpiszą lub aneksują umowę na okres minimum 6 miesięcy. Szczegółowe informacje dostępne są u koordynatorów oddziałów oraz pod adresem: media@twojstartup.pl

 

1Podstawowe dane
2Szablon
3Domena

Podstawowe dane

W ramach naszej strony wykorzystywane są pliki cookies w celach technicznych, analitycznych i marketingowych. Pełne informacje o ich działaniu oraz wytyczne jak wyłączyć cookies znajdują się w naszej Polityce Cookies.