Twój StartUp

Korzyści wynikające z wprowadzenia naszej marki w świat Social Media

Jak pokazują liczne raporty, z roku na rok coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się korzystać z mediów społecznościowych. Powodów, dla których zarządzający decydują się na ten krok, jest zwykle co najmniej kilka. Jednym z kluczowych jest chęć zwiększenia sprzedaży usług bądź produktów marki. Jednak czy faktycznie prowadzenie profili biznesowych przekłada się na nasz sukces?

Media społecznościowe w ​biznesie – Czy​ warto? Analizując to zagadnienie, warto przyjrzeć się statystykom, które wskazują na to, do kogo mogą trafić publikowane przez nas na profilu marki treści.

Żyjemy w czasach, w których z internetu korzysta aż 4,54 miliarda ludzi na całym świecie. Z raportu Digital in 2020 ​Global​ ​Overview​, We ​Are​ Social, ​Hootsuite​ wynika, że w naszym kraju internauci stanowią około 80 proc. społeczeństwa. Warto zauważyć, że liczby te systematycznie rosną. W raporcie z 2019 mowa była o „jedynie” 4,388 miliardach internautów na świecie i 57 proc. mieszkańcach Polski.

Oprócz ilości użytkowników wzrasta także średni czas, który każdego dnia poświęcamy na korzystanie z internetu. W 2020 roku wyniósł on aż 6 godzin i 43 minuty. Z prostego przeliczenia wynika, że internauta spędza w sieci około 100 dni w roku. Jest to także blisko 40 proc. czasu, który mamy do wykorzystania w ciągu dnia.

Z samych mediów społecznościowych w 2020 roku korzystało 19 milionów Polaków. To blisko połowa całej populacji naszego kraju. Co więcej, aż 99 proc. użytkowników loguje się do mediów społecznościowych regularnie.

Niewątpliwym liderem rynku światowego jest Facebook (w Polsce na drugim miejscu, zaraz za ​Youtube​). Systematycznie loguje się do portalu aż około 16 mln użytkowników z Polski.

Trzecie miejsce w rankingu światowym (po Facebook’u i ​Youtube​) zajmuje Instagram. Aplikacja już od ponad 10 lat zmienia spojrzenie nie tylko na fotografię, ale i identyfikację wizualną milionów różnych marek z całego świata. Podobnie jak na Facebook’u, na Instagramie także możemy tworzyć spersonalizowane reklamy, które umożliwiają nam trafienie do odbiorców, których nasza działalność może zainspirować do określonych działań, takich jak zaobserwowanie profilu lub skorzystanie z usług.

W obliczu tych danych możemy śmiało wysnuć wniosek, że wprowadzenie naszej marki w świat mediów społecznościowych może przyczynić się do sukcesu nie tylko na polskim rynku, lecz także międzynarodowym.

Efekt zwiększonej sprzedaży naszych usług lub produktów możemy zaobserwować dzięki zwiększonej interakcji z klientem, czy ogólnym ociepleniu wizerunku marki.

Media społecznościowe w ​biznesie – Jak​ zacząć?

Jeśli​ podejmiemy decyzję, że media społecznościowe są tym, w co chcemy zaangażować nasz biznes, warto zastanowić się, w jaki sposób to zorganizować. Aby działania w social media przyniosły zamierzony skutek, ważna jest spójność i systematyczność działań.

Eksperci są zgodni co do tego, że najlepsze efekty osiągniemy, oddając sprawy mediów społecznościowych w ręce specjalistów. Nie tylko zaoszczędzimy dzięki temu mnóstwo czasu, lecz także będziemy mieć pewność, że wizerunek marki budowany jest w sposób profesjonalny.

Wiele firm oferuje usługę prowadzenia profili biznesowych w mediach społecznościowych. Wybierając spośród nich, zdecydowanie warto wziąć pod uwagę nową ofertę Twój ​Startup​.

Aktualnie w Twój ​Startup​ trwa promocja na wyjątkowo korzystne pakiety działań marketingowych z sektora Social Media. Najlepsi specjaliści na rynku przygotowali wyjątkową ofertę dla beneficjentów fundacji i nie tylko.

Oprócz standardowych usług, takich jak tworzenie wartościowego ​kontentu​ na nasze profile biznesowe, znalazło się tam wiele działań bonusowych, takich jak utworzenie kanałów komunikacji, ustalenie strategii marketingowej, opracowanie reklamy, czy dostarczenie szczegółowego raportu, który ukaże progres naszych kanałów.

Leave a Comment

Facebook

Kalkulator

Wypełnij i sprawdź ile z nami zaoszczędzisz!

Kalkulator
Czy jesteś studentem poniżej 26 roku życia? *
Czy chciałbyś korzystać z ubezpieczenia w NFZ? *
PLN

Koszty

PLN

PLN

Pieniądze dla Ciebie

PLN

Wypełnij formularz i czekaj na odpowiedź koordynatora

Zamawiam wizytówkę i ulotkę

Otrzymaj projekt ulotki i wizytówki. Wybierz szablon, wersję kolorystyczną, prześlij treść i wybrane zdjęcia. Otrzymasz pliki gotowe do przesłania do drukarni! Jeśli jesteś naszym beneficjentem zapłać 99 zł lub podpisz aneks do umowy o wspołpracy.

Proszę wypełnij formularz

1Twoje Dane
2Wybierz szablon

Twoje dane

Zamawiam stronę internetową

Proszę wypełnij formularz

Formularz umożliwia beneficjentom Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości Twój StartUp zamówienie wykonania bezpłatnej strony firmowej www (wizytówki) w jednym z trzech konfigurowalnych szablonów.

Strony dostępne są wyłącznie dla beneficjentów, którzy podpiszą lub aneksują umowę na okres minimum 6 miesięcy. Szczegółowe informacje dostępne są u koordynatorów oddziałów oraz pod adresem: media@twojstartup.pl

 

1Podstawowe dane
2Szablon
3Domena

Podstawowe dane

W ramach naszej strony wykorzystywane są pliki cookies w celach technicznych, analitycznych i marketingowych. Pełne informacje o ich działaniu oraz wytyczne jak wyłączyć cookies znajdują się w naszej Polityce Cookies.