Twój StartUp

Strona wizytówka – czym jest i kiedy warto się na nią zdecydować?

Strona wizytówka - co to, korzyści

Widoczność w sieci jest kluczowa — pozwala Ci nie tylko przyciągnąć nowych klientów, ale też utrzymać kontakt z tymi, którzy zdecydowali się skorzystać z Twoich usług. Dowiedz się, co zyskujesz, prezentując siebie i swoją firmę za pomocą prostej witryny internetowej.

Czym jest strona wizytówka?

Strona wizytówka (zwana również wizytówką internetową) to wirtualna przestrzeń, która pozwala Ci na zaprezentowanie siebie i swojej firmy. Zazwyczaj składa się z kilku sekcji, z których klient dowiaduje się:

Internetowe wizytówki są szczególnie popularne wśród małych firm, freelancerów, artystów oraz osób prywatnych, które chcą zaistnieć w sieci, ale nie potrzebują rozbudowanej witryny. Są łatwe w utrzymaniu i stosunkowo proste w stworzeniu, ale przede wszystkim stanowią skuteczne narzędzie do podstawowej komunikacji z klientami. Dzięki nim nawet najmniejsze przedsiębiorstwa mogą być obecne w przestrzeni internetowej i w łatwy sposób docierać do potencjalnych klientów.

Dlaczego warto zadbać o obecność w sieci?

Internet stał się głównym źródłem informacji; według badań korzysta z niego aż 65 proc. społeczeństwa. Użytkownicy nie tylko poszukują informacji, ale też weryfikują te pozyskane — na przykład w sytuacji, gdy chcą się dowiedzieć więcej o Tobie lub Twojej firmie. Jak zapewne się domyślasz, brak jakiegokolwiek śladu w sieci nie robi dobrego wrażenia. Dlatego właśnie warto zadbać o  widoczność online, nawet jeśli ograniczałaby się ona do prostej witryny.

Kiedy warto zdecydować się na stronę wizytówkę?

Najprostsza odpowiedź brzmi: w momencie, gdy zakładasz własną firmę i nie potrzebujesz rozbudowanej strony internetowej, a jednocześnie zależy Ci, aby potencjalni klienci mogli łatwo znaleźć informacje na Twój temat.

Jeśli jesteś przedstawicielem jednej z powyższych grup i nie posiadasz jeszcze wizytówki, najwyższa pora to zmienić, aby zwiększyć szanse na dotarcie do potencjalnych klientów.

Co warto umieścić na stronie wizytówce?

Twoja internetowa wizytówka powinna zawierać informacje, które pozwolą klientowi szybko zrozumieć, kim jesteś i co oferujesz. Zadbaj, aby znalazły się na niej niezbędne dane kontaktowe, informacja o godzinach pracy i linki do profili w mediach społecznościowych. Jeśli działasz na rynku od jakiegoś czasu i pozyskałeś już pierwsze pozytywne opinie, nie wahaj się zamieścić ich w jednej z sekcji.

Na stronie warto umieścić też krótki, ale przekonujący opis siebie lub firmy, skupiający się na unikalnych cechach, korzyściach dla klienta i wartościach reprezentowanych przez działalność.

Strona wizytówka – koszt

Trudno określić widełki cenowe dla internetowej wizytówki – wszystko zależy od tego, komu zlecisz jej wykonanie. Jeśli zdecydujesz się na freelancera, za realizację zapłacisz około 1000 zł. Z kolei jeśli wybierzesz agencję, ceny mogą być nawet kilkukrotnie wyższe.

A jesteś Beneficjentem Fundacji Twój StartUp, zrobimy ją dla Ciebie całkowicie za darmo.

Darmowa strona wizytówka

Facebook

Kalkulator

Wypełnij i sprawdź ile z nami zaoszczędzisz!

Kalkulator
Czy jesteś studentem poniżej 26 roku życia? *
Czy chciałbyś korzystać z ubezpieczenia w NFZ? *
PLN

Koszty

PLN

PLN

Pieniądze dla Ciebie

PLN

Wypełnij formularz i czekaj na odpowiedź koordynatora

Zamawiam wizytówkę i ulotkę

Otrzymaj projekt ulotki i wizytówki. Wybierz szablon, wersję kolorystyczną, prześlij treść i wybrane zdjęcia. Otrzymasz pliki gotowe do przesłania do drukarni! Jeśli jesteś naszym beneficjentem zapłać 99 zł lub podpisz aneks do umowy o wspołpracy.

Proszę wypełnij formularz

1Twoje Dane
2Wybierz szablon

Twoje dane

Zamawiam stronę internetową

Proszę wypełnij formularz

Formularz umożliwia beneficjentom Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości Twój StartUp zamówienie wykonania bezpłatnej strony firmowej www (wizytówki) w jednym z trzech konfigurowalnych szablonów.

Strony dostępne są wyłącznie dla beneficjentów, którzy podpiszą lub aneksują umowę na okres minimum 6 miesięcy. Szczegółowe informacje dostępne są u koordynatorów oddziałów oraz pod adresem: media@twojstartup.pl

 

1Podstawowe dane
2Szablon
3Domena

Podstawowe dane

W ramach naszej strony wykorzystywane są pliki cookies w celach technicznych, analitycznych i marketingowych. Pełne informacje o ich działaniu oraz wytyczne jak wyłączyć cookies znajdują się w naszej Polityce Cookies.