Twój StartUp

Zasady skutecznego e-mail marketingu

Jeśli twoja działalność nie generuje odpowiednich zysków, warto jak najszybciej zastanowić się, dlaczego tak się dzieje. Wiele tego typu problemów ma źródło w zbyt małym promowaniu marki. Szczególnie na początku, kiedy dopiero uruchomiamy startup, łatwo jest zapomnieć o odpowiednich działaniach marketingowych.

Poza kwestiami oczywistymi, takimi jak obecność marki w Social Media, dobrze jest także skupić się na e-mail marketingu. Jest on jedną z najskuteczniejszych metod komunikacji marketingowej, jaką dotąd udało się opracować.

Według danych zaprezentowanych przez DMA każda złotówka zainwestowana w ten kanał komunikacji może wygenerować aż 33 złote sprzedaży! Z tego względu coraz więcej specjalistów uznaje właśnie tę formę działania jako jedno z najlepszych narzędzi dostarczających wysoki wskaźnik konwersji.

Dzięki tej metodzie masz także szansę na zbudowanie większej więzi z potencjalnymi klientami. Dzieje się tak, ponieważ skrzynka e-mailowa to jedno z najbardziej prywatnych miejsc, z których korzystamy w sieci.

Co więcej, rynek oferuje nam zupełnie nowe technologie i możliwości, które pozwalają stworzyć skuteczny e-mail marketing, nawet jeśli jesteśmy dopiero na początku naszej biznesowej drogi.

Aby nasze działania przyniosły zamierzone efekty, warto wzbudzić odpowiedni nastrój poprzez segmentację i personalizację. Powinniśmy udowodnić odbiorcy, że wiemy, co jest dla niego ważne i inspirujące. Komunikaty powinny być jak najbardziej dostosowane do grupy docelowej.

Sama personalizacja powinna być skonstruowana w taki sposób, który nie przestraszy odbiorcy. Pamiętajmy, że w takich sytuacjach nie możemy powiedzieć o odbiorcy więcej, niż on sam by chciał o sobie powiedzieć.

Następnym ważnym krokiem jest zaufanie klienta. Przy okazji tworzenia komunikatów warto zastosować działania storytellingowe. Dzięki nim wzbudzimy poczucie empatii i więzi pomiędzy nami a odbiorcą.

Facebook

Kalkulator

Wypełnij i sprawdź ile z nami zaoszczędzisz!

Kalkulator
Czy jesteś studentem poniżej 26 roku życia? *
Czy chciałbyś korzystać z ubezpieczenia w NFZ? *
PLN

Koszty

PLN

PLN

Pieniądze dla Ciebie

PLN

Wypełnij formularz i czekaj na odpowiedź koordynatora

Zamawiam wizytówkę i ulotkę

Otrzymaj projekt ulotki i wizytówki. Wybierz szablon, wersję kolorystyczną, prześlij treść i wybrane zdjęcia. Otrzymasz pliki gotowe do przesłania do drukarni! Jeśli jesteś naszym beneficjentem zapłać 99 zł lub podpisz aneks do umowy o wspołpracy.

Proszę wypełnij formularz

1Twoje Dane
2Wybierz szablon

Twoje dane

Zamawiam stronę internetową

Proszę wypełnij formularz

Formularz umożliwia beneficjentom Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości Twój StartUp zamówienie wykonania bezpłatnej strony firmowej www (wizytówki) w jednym z trzech konfigurowalnych szablonów.

Strony dostępne są wyłącznie dla beneficjentów, którzy podpiszą lub aneksują umowę na okres minimum 6 miesięcy. Szczegółowe informacje dostępne są u koordynatorów oddziałów oraz pod adresem: media@twojstartup.pl

 

1Podstawowe dane
2Szablon
3Domena

Podstawowe dane

W ramach naszej strony wykorzystywane są pliki cookies w celach technicznych, analitycznych i marketingowych. Pełne informacje o ich działaniu oraz wytyczne jak wyłączyć cookies znajdują się w naszej Polityce Cookies.